HAGENS PR scoort hattrick met ABN AMRO, Omroep Zwart en Hello Gorgeous

Amsterdam, 8 maart 2022 - HAGENS gaat een langetermijnsamenwerking aan met twee nieuwe klanten: ABN AMRO en Omroep ZWART. Daarnaast is het bureau aan de slag gegaan voor een campagne van Hello Gorgeous. De diversiteit van deze aanwinsten sluit aan bij het gemixte bestaande klantenbestand van HAGENS.

Na een succesvolle pitch mag HAGENS zich preferred supplier noemen van ABN AMRO. De komende twee jaar wordt het bureau ingeschakeld voor alle thema’s waarmee de bank zich bezighoudt, waaronder innovaties van producten en diensten, duurzaamheid, en diversiteit en inclusiviteit.

Daarnaast slaat het bureau de handen ineen met aspirant Omroep ZWART. Het eerste project was het ontwikkelen van de nieuwe positionering die aansluit bij de omroepstatus die ZWART sinds januari heeft. HAGENS ondersteunt de omroep dit jaar bij hun campagnes en PR activiteiten.

Het is ontzettend fijn om het bevlogen en proactieve team van Hagens PR aan onze zijde te hebben tijdens dit avontuur. De kennis en expertise zijn goud waard en het actief meedenken is, vooral in deze fase van Omroep ZWART, heel belangrijk. Ik kijk uit naar wat er voor onze samenwerking in het verschiet ligt. Gianni (Grot) Lieuw-A-Soe, co-founder Omroep ZWART

Om de hattrick af te maken, werkt HAGENS de komende tijd aan een project voor Hello Gorgeous, een stichting die zich inzet om leven met hiv te normaliseren door het stigma te bestrijden. HAGENS is verantwoordelijk voor de pr-campagne rondom een nieuw te openen tentoonstelling.

Ik ben trots, nee reuze trots, om deze mooie merken aan onze lijst met opdrachtgevers toe te voegen. Ze kenmerken zich allemaal door de wil om te vernieuwen en vooruitgang te stimuleren. En ze herkennen zich in onze visie om de mens altijd als uitgangspunt te nemen in onze strategie in plaats van data. Sarah Hagens, oprichter HAGENS

Over HAGENS

HAGENS PR vertelt verhalen die mensen willen horen. En doorvertellen. Dit doen ze al 15 jaar voor merken en organisaties in de culturele en publieke sector, maar ook voor startups en beursgenoteerde bedrijven. Voor merken als Spotify, Omroep ZWART, Hertog Jan, NPO, Rijksoverheid en Etos. Altijd met de mens als strategisch startpunt. Deze human first PR aanpak brengt vooruitgang, vernieuwing en voorkeur. www.hagenspr.com

Ontvang het laatste HAGENS nieuws via RSS.